Tuesday, November 30, 2010

Aku Dan Nenek Di Rumah

Malam ni makdik gi bp mall..dia kata nak nak beli brg sekolah anak2 dia..awal gila..tngh sibok lyn fb kat umah..farissa tepon suruh temankan nenek..(mengeluh)..lps tu aku suruhlh nenek dtg umah aku..farissa ckp nenek tido..nak xnak ak kene pegi jugak..lps tu aku pegilh walaupon xrela..naseb baiklh makdik bagi main laptop dia..naseb bek laptop ni boleh detect wi-fi umah aku..lega ckit..lps tu bukaklh fb..ak nak tngok video2 yg diorg post kat fb..ak tekanlh button play..tau x apa yg trjadi??rupa2nye makdik punye laptop ni x install adobe flash player..(mengeluh sekali lagi)ap aku nak buat sekarang??dh xbuat ap2lh nmpknye..naseb bek nenek tido kalau x msti dia bnyk tnye..malas aku nak jwb soalan dia tu..bukn apa..kdg2 soalan dia cam xptot ditanye..
dhlh aku nak out dulu..bateri laptop ni dh nak habis..anyeong..

No comments:

Post a Comment